Victoria est parti..

Forst kom victoria men sen for hon igen. Vad skulle det vara bra for? lamna mig alldeles ensam i frankrike. Eller vad sager jag, ensam? Jag anser ju att jag har for mycket att gora har, kommer ju att bli utbrand i den har takten. Jag skyller pa Yvonne, det maste vara det scandinaviska tempot.
Nej ater till att min alskadevickan var har. Jag hade jatte mys att fa ha min blonda, snygga, glada och valdigt possitiva vannina. Jag ar glad med henne trots ett minst sagt varierande humor. Vi sag pa film och pratade en maasa, jag gillar att bolla tankar med nagon annan klock svensk blond tjej. Victoria forstar mig, hon domer mig inte och hon peppar. Mera sanna vanner gillas.
Vi kor val ett bildspel?

 

Victoria hjalper mina flickor att baka bullar!



Jag bakar. Har den fina frisyren som barnen gjort pa mig!



Vi gillar bullar!

Vickan och jag ater sushi! Yvonne tar bild.

 



Yvonne och Victoria pa taget.



Haha just de, det var buddah.



FN flaggan och en trevlig Israel som tog kort!

 

Min lilla alskling gottar sig!

 

Tack for en fin vecka ! du ar bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0