le premier mai!

Idag ar det forsta dagen pa denna harliga manad. Maj manad kommer bli helt underbar helt utan tvivel, jag fick tom sovmorgon den forsta dagen pa manaden. Vacktes dock av roster och oljud ovanifran redan tidigt pa morgon kvisten.
I helgen har jag kanske gjort ett daligt val, jag kommer vara hemma och ata kott istl for att aka till geneve och traffa marie louise och ga ut pa en helgalen fest.
Jag bestamde dock for att vara hemma hela helgen och bara ata kott. Nej men jag kannes att jag garna vilar upp mig nagra dagar efter att ha haft galna helger. Sen kommer vickan med. Forresten har jag hort att alkohol inte ar bra for kroppen?!

Igar var jag hemma iaf och pratade med, mest troligt, den nya aupairen som ska hit. Hon var en trevlig tjej med goteborsk dialket. Ja hon var svensk altsa. Kan dock inte ra pa att jag kanner mig lite bedragen nar dem letar efter familj. Och JA jag vet att det ar jag som inte vill stanna ett ar till.
Nej nu ska jag ta pa mig klader, inte for att jag sitter naken eller sa, eller? Sen vill jag ut i frascha luften, det ar inte sol men anda harligt.

Ska ringa hem till familjen idag med. Ny manad = ny telefonrackning. Jag har ringt sa sjukt mycket fran deras hemtelefon denna manad for att fa pepp talk. Dem fa vinnarna av manadens pepptalk ar Pappa, Erika och min Syster.
Mamma ar mest bara sot och grater for min skull, det gillas det med. Medlidande som bara en akta mor kan ge och den fina chansen fick jag. Tihi!



Harliga thonon by night.

 

En nojd Linn och en sot Julie. Nar jag ska ivag vill hon alltid pussa pa mig. Som aven denna gang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0