J'avais juste besoin de ouvrir le porte.

Jahapp sa borjade dagen, som vilka andra dagar, att jag oppnade dorren och fick ett nummer till en kille som ville ga pa date.
Jag maste nog sluta med att ga pa diet, killarna kommer komma efter mig som jag vet inte vad. Jag menar om jag inte ens gar utan for dorren innan dem har hunnit ge mig sitt nummer. Eller sa berodde det pa att jag var sminkad och FAKTISKT pakladd.
Nej i helgen ska jag till Lyon sa det blir da ingen date med Nelon denna helgen.

Vad dalig jag ar pa att ta mig tid och satta mig vid min blogg. Tror det ar for att jag ar sa fruktansvart less pa min design sa jag mar nastan illa varje gang jag ska in och titta pa min blogg. Maste fixas, maste bara hora av mig till min designer, victoria, forst!

Det har nu gatt tre veckor sedan jag sag solen en hel dag. Hemma i Sverige har jag hort att det ar fint vader och folk blir bruna har sitter jag i vastra europa och varmen ar inte mycket att hurra for. Men jag som always look on the bright side of life orar mig inte. Ser att himlen utanfor borjar bli bla!! Det ar lovat att det ska vara varme i Lyon med.



En snygging som fick ett FN Id kort for att ta hand om tva odragliga scandinavier.



Nej dem ar lika lite odragliga som angeln bakom

( ett inlagg jag skrev i fredags, fordrojning togs )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0