Un petite peu Jolie.

Jag anser fakiskt att jag kan ha valdigt sota tankar i mitt vilsna lilla huvud ibland. Nagot som har forekommit valdigt mycket pa sista tiden ar att jag mutar mig sjalv. Inte sa lite heller.
Den senaste veckan har varit en jobbig vecka... jag har har varit lattirreterad, trott, kanslig och allmant deppig. Det ar val inte heller dessa saker som gor det jobbigt, utan att jag inte har nagon anledning till att kanna sa! Men det var inte ens detta jag skulle beratta om. Nu nar jag har kant sahar har jag verkligen inte haft must att gora nagonting. Framforallt inte spela fotboll, aka till traningen och vara aktiv och dessutom anstranga mig for att prata franska, darfor har jag haft en deal med mig sjalv!

I fredags var varst jag ville absolut inte aka, kunde betalat for att ha det gjort utan att behovt gora det. Darfor mutade jag mig sjalv med att om jag for skulle jag fa ata hur mycket choklas, glass, godis och allt som borjar pa onyttigheter. Jag borjade darfor lite smatt innan traningen och fortsatte i samma takt nar jag kom hem pa kvallen. Jag kan aven tillagga att nar jag kom till traningen sa kandes det inte alls lika jobbigt! Dock forsent att ta tillbaka vad jag lovat mig sjalv : ett helvetes frosseri!!

Igar hade jag en lang fotbollscup vi samlades vid 8 och jag kom hem vid 17.30! Lang dag med fotboll och franska! Det gick bra, inte for laget kanske. Vi kom dar i mitten och fick en medalj sa jag kande mig anda nojd. Sen aven igar kvall fick jag lov, fran mig sjalv, att frossa lite.
Haha ar det bara jag som tycker det ar sott att jag bade mutar mig sjalv och ger mig lov att ata godsaker? Jag har for mycket tid for mig sjalv... vilket gillas men jag menar halla? Haller jag pa att bli tokig??



det har ar mitt fotbollslag for er som vill veta! Sota tjejer!

Kommentarer
Postat av: vickan

Sötsaker är bästa mutningen.. funkar alltid! saknar dig sötsötsötis! PUUUSSS

2010-03-11 @ 13:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0