Smink



Manga undrar ju vilket slags smink jag anvander sahar i fashion frankrike! Och da har jag bara en sak att rekomendera, deras lepsyl! Vilken lepsyl. Som ni ser pa bilden  sa ser jag ortoligt frash och sminkad ut, men det ar bara min lepsyl... Brukar aven smeta in haret med lite lepsyl for att fa en harlig lyster. Det ar darfor det ofta kan se lite fett ut (det ar inte for att jag bara duschar 2 ganger i veckan) det ar bara en harlig lyster som jag brukar saga!

Haha, gatt fran att varit relativt utseende medveten ( aldrig mycket ) till att verkligen hamna pa minus. Sa harligt anda. Tjej pa fotbollen som nydligen addat mig pa facebook kommer upp till mig och sager : "Jag sag dina foton pa facebook och du var verkligen fin."

Jag svarar sa dar harligt med sjalfortroendet pa topp "Jo jag vet, jag ar valdigt sot. Eller jag menar det ar en skillnad pa nar jag sminkar mig och nar jag inte. Men nar jag sminkar mig ar jag snygg."

Tanker inte riktigt pa vad jag sager och vi blir avbrutna och inser att jag verkligen ost komplimanger pa mig sjalv. Det gillas!
Nej ibland sminkar jag mig, kan rakna pa fingrarna (pa en hand) hur manga ganger jag sminkat mig sen jag kom hit.
Men skonheten kommer val inifran va??



I helgen nar vi var ute!
 

Kommentarer
Postat av: sveriges hetaste fashion bloggare

dålig uppdatering goding!

2010-04-05 @ 21:32:03
URL: http://mahagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0