Shit assa!

Sitter har med varsta sommarkanslorna. Det ar soligt ute och 12 grader i skuggan och det ar borjan av mars! I solen iigar var det narmare 20 grader och da passade jag och Julie pa att ta en langpromenad. Halsa pa hastarna och leka i lekparen.
Jag har precis rivit fram alla sommarklader, och nej inte for att jag langar sa till sommaren...
Jag ar sjuk, men det vet dock ni som kanner mig. Jag har konstiga tankar och for mycket tid for mig sjalv gor mig bizzar.

Kom hem i sondags fran en vecka i Alperna. Shit. Det anda jag gjorde var typ att ata. At jatte mycket frukost, croisanter, bagutter, flingor och aggrora. Kom sedan hem for en liknande lunch, dock onyttigare eftersom man at allt med lite extra nutella och sylt. Sedan mellan mal alltid en nybakad kaka som morotskaka eller chokladkaka. Sedan invanta midagen som bestod av tre ratter! med andra ord bestod middagen av lika mycket jag ater pa en hel vecka! Japp detta ar varfor jag testade min sommarklader, kommer inte i dem langre.. Men lika glad ar jag for det.
Akte aven en massa skidor i alperna, eller nja inte allt for mycket var inte super vader hela veckan. Tog langa promenader istallet, eller blev inte sa langa eftersom nar jag kommit halv vags bestamde jag mig for att lifta men en fransyska istallet. Men jamnade ut sig eftersom en annan dag nar jag tagit en lang promenad sa tappade jag bort mammans syster skidpass, som kostar tusenlappar, det var bara att ta samma runda igen. Hittade inte skidpasset...
Sovt valdigt daligt eftersom jag sov med lillen hon ville kanna och prata med med mig var 5 minut. Pratade i somnen gorde hon med och sa dem mest underliga saker.
Ja jagg fick ett samanbrott dar mitt i veckan och beskriv for mamman att jag kande mig "exhausted" med tarar i ogonen. Lite somn pa det sa kandes det battre.
Jag skulle inte ha gatt ut och harjat med vara kockar. Tva jatte trevliga engelman\kvinna. Som for ovrigt tyckte att min englska var mer an mycket val godkand.

Nej vad jag flummar, ska vorja med maten sa jag hinner ata innan min traning. Fotboll ikvall for hela slanten.


Julie fosoker ta en bild av mig!



Julie och hasten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0