Recommonce la vrai vie!

Eller back to track kanske man lika enkelt skulle kunna saga!?
Malin, min fina, sota, snalla och valdigt goa van Malin har nu akt tillbaka till Sverige for att lamna mig ensam at odet i detta frammande land. Nej vad dryg jag ar!! Hon har akt hem for att arbeta ihop lite pengar for att ater en gang komma och halsa pa mig!

Jag och Malin har haft en minst effektiv vecka!! Sager jag som vanligvis ar van vid ta det lilla lugna. Men vi har varit uppe i Alperna tre dagar och sen har vi tagit langa och harliga promenader har nere hos mig med. Vi har varit ute i Thonon och Malin har far traffat mina tyska vanninor! Jag har haft en super vecka med misslyckande bullbak, hollandare som har ramlat i skidbacken och jag tror jag ska skratta ihjal mig, trots att Malin trodde han brot ryggen, sen har jag fatt en polisman att formodligen tro att jag flortade med honom och Malin fick ha en valdans massa roligt at mig!

Tack Malin for att du kom och tog del av mitt liv en vecka! :)
Bara sa att du vet korde jag fel nar jag skulle hem fran geneve! Det gick sa bra och sen helt plotsligt blev det fel. Behovde dock inte sta i ko nagon langre tid.

Nej vet ni nu ska jag forberada mig for mitt nya men anda vanliga liv! Valkommen. Fotbolls traning ikv!!

Med mont blanc i ryggen! En harlig snowboard dag for dem blonda svenska tjejorna!



Andra dagen i alperna nar vi bestamt oss for att bara dricka ol och inte aka skidor!



Vi ar solbranda och trotta sa att vi har roligt med lill tjejen!

 

Harlig dag i solen, inte i alperna!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0