Le weekend dernier..

Vart ska jag borja?
Jo jag vet!! Jag ska borja lyfta upp mig sjalv till skyarna, eller nej det var att ta i, kanske upp till Alperna. Jag har tagit tag i en del av det som har tyngt mig pa sista tiden och en sten har slappts fran mina axlar och klumpen i magen har krymt! har dock lite till saker jag ska reda ut.

Annars kanns det som livet ar valdigt bra for tillfallet, jag kan beskriva dagen med 3 ord : 27 grader, shorts och trevligt sallskap! Tro det eller ej, men ser verkligen fram emot mina kommande manader har.
Dock bara en sak som tynger mig, Alena ska lamna mig, hon aker till Tunisien pa sondag. Hon tronade pa franskan och au pair livet och beslutade sig for att ansluta sig till muslimerna och lara sig arabiska. Suck. Typsikt Tyskar.
Vi, jag och marie louise, forsokte dock ge henne en kvall hon sent kommer att glomma i lordags. Det slutade med page frisyr, en kvall med klanningar, ett discotek i geneve, massa drinkar, VALDIGT bra musik, en valdigt massa dansande ( nacksparr dagen efter pga av "headbang" glomde ordet ), schweisiska killar, en Linn som spelar teater, barrfota vandrande pa geneves gator tidigt pa morgonen och en massa skratt. Usch, saknar henne redan!

Nej som sagt Always look on the bright side of life. Ni ska bara veta vad bra jag ar pa det? Hittade ett brev jag hade skrivit, efter kanske tre manader har, till mig sjalv. Hade en jobbig period mej lyfte upp mig sjalv med att avsluta brevet " Linn ar bra, Linn ar modig och Linn ar bara or bra" Haha, nagot sadant!

Nej nu kor vi bilder som vi tog innan varan utgang. Kameran dog just innan vi gick ut, kanske inte sa konstigt efter dem 100 bilderna vi tog!

   

Alena med sitt langa fina har!



Med sitt korta sexiga har!



Jobbet att fa upp vinflaskan..



Alla tre glada tjejer!



Fraga inte ens! ;)



In action

Nej vet var allt for denna gang! pa aterseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0