Je veux toi! où : je te veux? n'importe qoui..



Inlagget innan skulle ha publicerat igar men det var tidsinstallt, jag menar en storbloggare som jag som bloggar heeela tiden, maste anvanda mig av tidsinstallda inlagg!

Nej jag fick bara en san dar kansla av att jag har nagot att se fram emot och sa...
Ja om precis en vecka kommer jag inte vara har ensam, gudarna vet ej vad jag gor, for da kommer Malin vara har! Ja om en vecka och lite innan de! Tihihi! Jag ar sadar super duper langtansfull! Ska titta ut nagra saker vi ska hitta pa. Alperna och ligga och prata langt in pa natten ar ett MASTE!

Nu ska jag upp till alperna med mamman och de tre yngsta barnen! Have i nice day!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0