Jag forstar inte..

Varfor malin var tvungen att aka hem? Jag kande mig sa hemma nar hon var har. Sa fick jag skratta sa jag somnade med ont i kindbenen varje kvall plus att jag fick somna med henne och vakna med henne ( later lesbiskt, men har trots allt varit pa fotbollstraning ikvall! )
Nej vilken vecka, och vilka minnen! Har bara pa min dator ett par hundra bildbevis och sen har val Malin ett par hundra?! Sen att jag inte tyckte bilderna var sa vackra vid forsta anblick ar en annan sak. Osminkade, ofta valdigt ackliga, solbranda och helt UNDERBARA! Vi bryr oss inte och det ar det som gor oss sa bra!
Skonhet kommer innefran eller vad sager ni?





 

LYCKA!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0