Bienvenu printemps!

Jag tycker om varme och solen gor mig pa bra humor!
Det finns nagon forklaring till varfor man blir possitivare och gladare nar det ar sol. Nagonting om endorfiner som loses upp i kroppen. Det har hant med mig, idag ar det mulet och jag kanner att jag direkt kanner mig mindre talmodig och lite sma less. Kanske helt enkelt ar trott med?
Kom hem sent igar kvall efter att sett alice i underlander pa franska i 3D. Aldrig sett 3D innan och jag foll for det direkt, hellt klart nagot jag ska testa igen!

Bjuder pa nagon bild fran vara harliga dagar!



Julie fotograferar och jag posar!



Jag forograferar och Julie posar!

Kommentarer
Postat av: victoria

Åhh vad härligt det där såg ut! Jag vill också vara i härliga soliga frankrike, idag har det varit snöstorm här. kul.

2010-03-25 @ 20:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0