Super gentille!

Jag sitter har och vantar pa maten som vi ha bestallt fran indiska, jag ar hungrig!! ( blev avbruten av pappan som ville ha ett samtal om framtiden, vad jag vill gora och vad jag vill bli. Alltid sadana harliga komplimangern, han sa att jag hade en strong personality. Harligt att ha manniskor som tror pa en. Aven atit min middag, klar 10 pa kvallen.. Hade ett givande inspirations samtal med mamman och hennes "kollega". Slut pratat nu fortsatter jag dar jag slutatde) Hade det inte varit for min promenad sa skulle jag formodligen inte kunnat sitta upp och koncentrera mig.
Varfor jag satte mig har var for att jag kom att tanka pa vilken harlig granne jag har. Hon ar Norsk, ar alla norskar sa trevliga? Hur som helst, sen jag kom till frankrike sa har jag 3 euro pa mitt franska visa kort. Mitt svenska kort var hemma. Hade 3 euro lost i planboken och 7 suisse franc. Vilket motsvarar samnalagt ungefor hundra kronor.
Jag tyckte det var bra eftersom jag inte behover slosa pengar. Och inte kopa klader for allt. Min norska granne bjder in mig for hon har nagra stovletter, som hon fint kallar de, som hon vill ge mig! Nar jag kommer dit vantar minst sagt ett par stovletter och massa andra godingar!!



Man ser inte allt sa bra, men alla klader jag fick var bekvamma och valdigt fina!

Vi kor vidare pa lite bilder!



Japp en bild pa mig, gillar bara att jag har garderoben oppen med klader och ser ni godiser daribakgruden! Den star kvar dar an!!



Typsik linn forfest, glass vitt, hudkram (som jag glomde i sverige), godis!!!, dator ( tror bestamt jag tittar pa AA ) och mobilen sa klart!

Ja nu har jag bjudit pa lite smatt och gatt, ska dra mig ner mot mitt rum och dra pa mig tacket och reflektera tankar! Imorgon kan jag sova till halv 9, typ, for forladrarna ar tillbaka! Himmelriket!
Sedan en heldag med Julie, hor henne skrika upifran, hoppas inte hon ar sjuk.. Hade bra mina kara trogna ** lasare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0