Quel problem..

Sitter har och deppar over att jag inte kan vara hemma och ga och se snabba cash pa bio. Det ar en fil jag verkligen vill se. Och pa bio, det ar allt med powerfyllt. Sen har jag aven en sadandar typsik biokansla dag, kanner mig trott. Sjalvforvallat kom hem sent inatt efter att ha varit i Genve och upp tidigt imorse. Sen har jag och Julie varit och badat, och det gor att man blir trott.

Stannade aven hemma ikvall istallet for att aka till genve pour fait un fete! ( Ga ut )
Nej imorgon ska det vara stralande vader i bergen och det vill jag inte missa, tror jag lyckades overtala mina vaner till att spara festen till imorgon sa kan vi ga ut da istallet.

Har roliga saker att beratta, men mina ogon svider och jag ska avnjuta mitt ljumna te. Vilker kommer svalna om jag ska sitta har och dra min livshistoria. Eller mina sista levnadsaventyr. Kan bara saga att jag har en fullplanerad var om detta fortsatter, och nej I'm nor over thrilled..
Jag gillar att inte ha nagra planer, eller i varje fall inte om det inkluderar en massa engagemang fran min sida. Men som sagt ska ge det en arlig chans till..

Se och njut ni som ar i Sverige och kan se den pa bio. Se den at mig. Mamma och Pappa, skickar ni den pa posten nar den kommer ut? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0