Je suis retourneé!

Back to track som vissa skulle saga. Jag vet inte vad JAG ska saga? Det kanns bra att vara tillbaka, allt loste sig relativt bra med tanke pa forseningar osv. Pappan hamtade mig och vi kom hem till huset vid halv3 pa natten, mamman vaknade och gick upp for att ge mig en kram och pappan bjod pa hainiken! Vilket mottagande. Aldrig har min sang har varit sa skon.

Det har med beslut och veta vad man vill, shit! Varfor ska det vara sa svart och vad ar det man ska tanka pa? Langsiktiligt eller vad man vill just nu. Att jag ska tanka pa vad jag sjalv vill i detta samanhang forstar jag, men vad vill jag?

Har har det kommit sno och vi har redan hunnit akt lite pulka. Bade i sma och lite storre backar. Vintern blir sa mycket mysigare med barn runt omkring. Konstaterat.



Moi et Julie l'anneé avant.



Jolie Julie!

Tsss, jolie Julie et Lany Linn ( mitt nya smeknamn ) sliten sa dar dagen efter en helvetes resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0