D'un coté c'est amusant de l'autre c'est penible

Sitter har med skrikandes manniskor runtomkring mig, sma som stora. Sjalv kanner jag mig for tillfallet ganska tillfredsstalld over att bara ha mig sjalv. Ingen att vara arg pa och ingen att gora nagot illa. Jag bara finns till och gor det jag borde, och lite till. Det ar sa det ska vara, iaf for ett tag. Jag behover lite lugn och ro i min tillvaro, sa less pa drama.

Jag har haft en superb weekend. Jag stannade som sagt hemma pa fredagen for att tidigt aka till alperna. Vi lamnade huset vid 9 och hade en harlig dag med sol uppe i bergen. Vi hade aven vara timmar, foraldrarna och jag, nar vi kunde ta det lite svarare backarna. Vi testade da en svart pist som verkligen lutade och med en massa pucklar. Forsta gangen jag kande att min teknik verkligen inte ar bra. Om man bara aker som vanligt brukar jag vanligt vis inte tanka pa det, men da! Vilken mjolksyra i benen.
Det ar inte endast skidakningen jag njuter av nar jag ar uppe i bergen utan aven av utsikten och allt annat. Man kan se alla snotackta bergtoppar. Dum som jag ar sag jag nagot alldeles klarblatt mellan bergtopparna och fragade barnen, eller om det var mamman, om det kanske var sjon. - Det var himlen.

Efter en heldag kom vi hem vid 6 och skyndade att slanga i mig nagot och en snabb dusch. Och det dar ackliga sminket akte pa med. Forsta gangen sen jag kom hit och det var en pina. Tog sedan bilen och till geneve, hittade till marie-louise lagenhet pa en gang. Ytterst ovanligt.
Sedan borjade vi varan sammanstrallning. Jag, Marie-Louise och Alena. Och drog sedan vidare pa ett x-antal stallen. Vi hade valdigt roligt, trots att jag var valdigt trott. Men sa blev det en tidigt kvall med, kom nog hem runt 5 pa morgonen. Och kul hade vi. Nar vi gick hem holl jag krampaktigt i Alena for att jag inte ville tappa vagen. Geneve ar hemskt, en gang vilse alltid vilse.

Nej ska se om jag kan vara ett bollplank, manniksor som blivit sarade under dessa harda minutrar kanske vill prata av sig! :)

PUSS

Mamman och de tva aldsta barnen.

 



Haha, ytterst fin bild pa mig. Men man kan ju inte alltid vara snygg. det negativa med skider ar att man kanner sig sa tontig nar man bara ar halvbra.


 
haha, Alena och jag ska halla oss fran att skratta.

 

Forsoker se coola ut med Alenas basker. Jag misslyckades och vi kom fram till att Alena var snyggast. dem andra flummiga bilderna haller jag for mig sjalv. What a shame..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0