Arlanda..

Här sitter jag fortfarande, på arlanda. Det var ju bara en sådär 12 timmar sedan jag kom hit så det är väl ingen stor sak? Hade jag vetat att jag skulle behöva vänta i tolv timmar när jag kom hit hade jag mest troligt varit undergången nu..

Turen som har kommit till mig är inge vidare, känner mig som en mini Malin. Börjar med att min mobil dör efter en timme här på flygplatsen så jag kan inte höra av mig till någon och då syftar jag mest på min "familj" i frankrike. Och det andra roliga är då att jag har 22 kronor. eftersom att jag lämnade mitt bankomatkort hemma. Ingen höjdare kanske, men hade tänkt att dra in på kostnaderna detta halvår. Ja det löste sig vid fyra tiden när jag tog ut en massa pengar som jag redan hunnuit spendera.

Nästa problem är då att förmodligen kommer planet komma ikv så vi kanske kan kliva på vid halv 11 tiden ikv, vilket bidrar att vi är framme i geneve vid halv 2 inatt, vem ska hämta mig? vill inte begära att min familj där ska vara uppe hela natten för att hämta deras jäkla au pair som tar ett lågbudjet flyg. damn it.

Ne nu har jag köpt en svensk bok och lite choklad som plåster på såren. Ha en bra kväll, det kommer kanske inte jag, men men... :)

Always look on the bright side of life, eller hur löd det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0