Tele siege, tapi!

Idag har jag varit i Alperna med Alena och familjen. Det var forsta gangen nagonsin Alena akte skidor och jag "larde" henne. Nar jag satt i bilen hem hade jag ont i mina kindben, behover jag saga mer.
Jag ar trott och imorgon ska jag upp tidigt for att aka med min fotboll till Nyon for att besoka UEFA och sedan ska jag spela match wiieho!

Malin gjorde mig glad igar. Ville bara saga det. 3 veckor to go!



sa galet sot!



hon ramlade och tappade skidan



Jag ar avslappnad!



Haha kineserna, otroligt snygga! Haha, med solen i ogenonen och vinden i ditt har! vet att det ar fel, men vi hade solen i ogonen och inte ryggen!

sangen vantar! PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0