Je peux aller à la dusch avec toi!

Julie kom nyss och krop upp i mitt kna, spritt sprangande nacken, och fragar : Kan jag fa ga in i duschen med dig!
Later kanske mer perverst an vad det ar, men anda sedan jag duschade och hon fick sitta utanfor och leka med sina playmobiler har hon velat ta en dusch med mig.. Varfor?
Det ar nagonting med duschar och den har familjen. I fredags nar jag skulle duscha var Marie och Martijn i badet men jag tankte det spelar val ingen roll dem ser mig ju anda inte! Jag kliver in i duschen med underkladerna pa och borjar ta av mig dem och tittar i spegeln och ser fyra ogon som stirrar farcinerat pa min spegelbild. Jag ber dem sluta men det forvarrar bara sitationen. Jag hanger for handuken men Marie springer for att kolla pa mig i duschen. Nar jag sedan bestammer att det inte ar vart att duscha med publik, man njuter ju inte direkt, sa borjar dem forsoka dra av mig kladerna nar jag klatt pa mig min pyjamas.
Jag springer ner. Vilken hemsk upplevelse, jag menar det ar val inte forsta gangen dem ser en naken tjej? Jag vill ju inte ta i och kalla mig kvinna.. Hoho!

I sondags hade jag en valdigt trevlig alla hjartansdag utan alla hjartansdag tema for jag var med tjejerna i mitt fotbollslag i Nyon. Det var valdigt intressant att besoka UEFA:s huvudkontor, eller vad de heter. Matchen forlorade vi dock.
Det blev en lang dag, var borta under tolv timmar hellt hjarnbultad nar jag kom hem. Utalas sanguin som det ar skrivet eller sangin.
Ska ova pa utalet sa jag inte blir mobbad pa traningen, blev det namligen hela bussresan hem, haha jag ar som den dar turken som inte pratar korrektsvenska.

Nej nu ska jag hjalpa mamman med maten sa jag har atit nagot innan traningen! Ciao



Mitt emot duschen ar en spegel och pa vanster siada ar badkaret! Spegeln ar jatte stor.. Forestall er resten sjalva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0