J'ai plureé!

Bilden hor som inte ihop med inlagget, men valdigt harliga tofflor som mamman kopt at mig!



Jag borjar trottna pa det dar med att komma pa rubriker som ska vara franska, formodligen inte manga som forstar anda...
Den dar rubriken vill saga att jag har gratit. Det ar precis vad jag har suttit och fjort dem sista 20 minutrarna, utan uppbehall. Tittat pa one tree hill och gratit. Jag borjade se avsnitter nagon gang forra veckan och kommer ihag att det blev ett hack och jag kunde inte fortsatta att se mitt i den mest sentimentala scenen. Borjade grata da och nu fortsatte bara dar jag slutatde, nu nar jag slog pa avsnittet.
Shit, ar det verkligt dalda kanslor som slar till? Jag forsoker verkligen kanna om det ar nagot jag borde grata till och nej.. Jag ar nog bara valdigt kanslig nar det galler kansliga scener pa filmer och serier. Sen nar jag ser andra grata borjar jag latt grata sjalv, och dem grat i one tree hill.

Jag sitter och halvfirar att det ar fredag och i och med fredag innebar det sista dagen jag ar sjalv med barnen. Dem har namligen haft lov vilket gor att alla 4 ar hemma. Foraldrarna ar ocksa hemma men det ar ju for att dem har deras jobb hemma. Jag har kant mig splittrad och vet inte riktigt vad jag ska gora och vad som forvantas av mig. 
Barnen har tva veckor lov men pa sondag aker vi ivag en vecka for att bo i en Charlais med hela familjen pa mammans sida. Det kanns skont att gora nagot som bryter det vardagliga monstret men aven da vet jag inte riktigt vad som forvantas av mig. Det jag vet ar att vi har en kock som lagar varan mat och en jacuzzi, ingen aning om hur det stavas, utmhus ar den iaf. 
Jag ska aka mer skidor an vanligt och vara ute i solen, for det ska vara bra vader!!

Att det har varit lov har fort med sig mer an att det har varit mycket jobb. Nar jag och Alena skulle ute och rida igar i det harliga varvadret visade det sig att hasten hon har lov att anvanda var upptagen for dem hade etage ( vad det heter pa svenska vet jag inte). Det blev en langpromenad och en guidad tur av Alena i Yvoire istallet.
Yvoire ar en wellknown village som manga sager att man ska besoka om man ar i den har regionen i frankrike. Det var en valdigt charmerande by ocksa!
Nej ska ordna goute for barnen och vacka minstingen som ligger bredvid mig och sover..

Ciao   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0