Comment tu es sur tu avoir faim!

Nar jag gick till soptunnan for att slanga nagot, da slogs jag plotsligt av en odeur, och det luktade sa matigt sa jag vill bara borja grava och ata!
Da visste jag - nu ar jag hungrig!
Jag ligger nu efter mitt efterlangtade mellanmal och bara invantar fotbollstraning. Idag ar det styrka, om jag har forstatt ratt. Blir fortfarande en missuppfattningar mellan mig och coachen. Men vi har en bra relation anda. Kindpussar och sa...

Jag kanner mig trott och skulle bara vilja vara hemma och ata pannkakor hela kvallen. I Frankrike ater alla pannkakor idag, ar val som varan vaffel dag.. Ar det nagon som vet nar vi har vaffeldagen i Sverige? Kanske ar det idag?
Gud vad gott! Bara vraka pa nutella och glass pa pannkakorna - Mums!
Har har dem dock en vana att gora den\dem forsta pannkakorna med ost eller skinka. Vilket iofs ar valdigt gott men inget jag ar det minsta van vid!

Idag ar det tisdag och en ny vecka har tagit sin start. Jag hade en harlig helg med skidakning, trevligt sallskap och en massa frisk luft.
Pa fredagen var jag pa fotbollsmiddag med mina lagkompisar, valdigt roligt och inte minst sagt trevligt. Pa lordagen upp i tid for att aka till Alperna och nar jag kom hem madde jag sa daligt av den kurviga vagen sa skulle ut for frisk luft. Blir da stoppas av polisen. Han ar snall och sager " Il faut que te protoger mieux quand c'est fait noir comme ca. Le prochain fois tu doigt de utiliser le reflex." 
Nasta gang jag gar ut pa kvallen ska jag altsa inte glomma reflex...
Pa kvallen kom Alena och vi hade ett langt givande samtal. Vid 3 lamnade hon mig for att sova. Jag pigg som en notkarna upp vid halv 9 pa sondag och det fick mitt humor straffas av. Vilken otrevlig tjej jag var. For att halla mig borta fran allmanheten tog jag mig en promenad i 3 timmar. Kanske inte gick hela tiden?

Nej nu ska jag lasa en fransk bok, ni ska veta att de forstor mitt flyt nar jag laser, skriver eller prata pa svenska. Tar ett tag att komma in i franskan igen. Ska forsoka ta en fransk vecka dar jag endast pratar franska och ingen dator eller inte ens engelska!!! det kan bli svart! What a mission!

 



Alla mina bombom som ligger nere i en stor kasse pa mitt rum? Varfor har jag kvar dem och inte ater upp dem. Ibland ar jag bra korkad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0