Vous me faisez plaisir!

Jag tycker om att jag har nagra enstaka som gar in och tittar i min blogg varje dag ( antar att det ar samma personer, och det anar mig vilka.)

Jag har varit en urusel uppdaterare pa sista tiden och det star jag for. Dock har jag haft for mig mycket saker, eller mycket ar att ta i, men jag har varit sysselsatt och mesta tiden jag har suttit vid datorn har det varit for att titta flygresor till Paris. De senaste tva veckorna. Nu nar jag har bestallt kan jag sitta mer och blogga.
Vi har haft pask har i Frankrike. Vet inte om sverigen hade turen i ar att jesus uppstod. Hade ni?
Valdigt mysig pask med sma underverk fran ovan och lite misarer fran ovan med.
Pa sjalvaste paskafton fick jag besok av en skrovlande rost under min sang ( pappan hade jamt en walkitalki under min sang i hopp om att skramma mig och aven ett kors med jesus lag i fotandan. ) Jag blev inte radd, ingen skrammer mig.

I helgen har Yvonne ( min norska vannina ) underhallit mig. Jag tror det ar bra att ha nagon tokig scandinavisk flicka som vet hur man gor roliga saker. Vi har varit ute under langa natter, varit i alperna och dansat pa discotek, akt bil utan tak fran suisse till frankrike, varit i geneve pa museum, tagit langa promenader och bara snakke norsk. En aktiv helg dar jag aven har hunnit klamt in en del fotboll. Men sover man bara 5 timmar pa en helg hinner man med ganska mycket. 
Igar nar jag kom hem och tankte, tankte jag pa norsk och kunde inte fa bort den norska dialekten fran mitt huvud.

Barnen har lov och jag ska underhalla dem. Dock blir det bara 3 dagar for sedan ska vi till Holland, eller jag aker inte forren pa fredag med aldsta tjejen. Sedan kommer vi hem pa onsdag och jag packat om till paris som jag aker till pa torsdag. Mycket kosliga saker att se fram emot. Livet ar kjempe bra nu.




Pa muset, yvonne skaffar en van


 




Hatten som jag ville ha..

det var pask



Mitt agg!



Paskfrukost!


Kommentarer
Postat av: Becka S

Still reading Linn, så imponerad av dig.

Glad att se dig bara :P saknar ditt skratt och dina kramar!

Längtar till sommarn!

PUSS

2010-04-16 @ 21:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0