Travaux..

Det ar inte manga ganger jag kan saga att jag har jobbat mycket! Idag har jag "jobbat" mycket. Jag har stadat hus, handlat mat, strykit, varit pa ridning och stadat undan mat. Haha, vissa skulle kalla det mamma sysslor men for mig ar det jobb for jag har inga egna barn, tralallala!

Det blev aldrig nagot holland och paris for mig. Nagon sa att det rorde sig om en vulkan och massa aska? Tror det bara var en dalig bortforklaring for att halla mig kvar i frankrike.
Nej men helt allvarligt tror jag bara att det var ett daligt pahitt - hur manga motgangar kan Linn utstas for innan hon bryter ihop? Nej men efter att inte ha akt till holland, paris och sedan fatt magsjuka var jag less. Dock har jag manniskor som always make me look on the bright side of life..
Vet att det tillfredstallde vissa att jag blev kvar iaf. Och jag kan inte saga att jag har lidit allt for mycket for jag har varit pa stranden pa kalas. Och givetvis massa mer.
Jag har aven brakat med familjen har. Skiit - action!

Idag ar jag trott. Haha har verkligen inte latit er fa lasa mycket. Hur lite jag an vill saga detta sa uppdaterade jag eftersom jag var lite ,observera lite, less pa att se malins titta skelogt. Hihi. Far se vad jag kan fa upp for bilder nu da..



Jag och marie gor det basta av situationen nar vi inte kan aka till holland. Vad ar battre an aqua parc och sedan en glass i solen?



Jag och Yvonne far for oss att man kan blanda allt man tycker ar gott! ( pannkakor, skinka, ost, tonfisk, nutella, annanas och vin med kiir i ) jag har ju atit godare mat! :)



Pa bodega efter manga glas vin, hett sonder min mormors cykel och kvallen avslutades hos nagra franska fotbollskilar som bjod pa mer att dricka?

 

Vi minst sagt ramlade hem...

 



En dag pa stranden, pavag till varan stammis resturang..

 

Mig med resturangen i bakgruden..

 



Kvallen som endast skulle bjuda pa ol och bio slutade hos sebs van som gav mig 5 dollar och beromde min franska..



Yvonne med broderna och den kuliga killen.. En av manga tokiga kvallar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0