quatre nuit, et pas plus!



4 nights to go som man ocksa valdigt fint skulle kalla det! Om nu, ganska precis faktiskt, 4 dagar kommer min sotnos Victoria hit for att halsa pa mig och jag ar over thrilled
Jag saknar victorias hetsattande, prat om att choklad ar nyttigare an frukt, att traningen ar plageri och hennes underbara utstralning. Jag kanner verkligen att det ska bli harligt och avkopplande med lite victoria energi!
Men bara sa du vet Victoria ska vi ha en possitiv vecka ( vilket innebar att man INTE far klaga ).
Det ar precis vad jag har bestamt att ha fram till Juli, possitiva veckor, always look on the bright side of life. Nar livet ser ut som det gor nu ar det inte sa svart. Solen skiner, jag har arliga manniksor runt omkring mig och dessutom nagot att se fram emot - victoria!

Nej idag har jag minst sagt en lugnare dag an igar. Jag ar ensam i huster och vantar pa att klockan ska bli runt 20 over 11 da jag ska hamta barnen for lunch och sedan drar jag vidare for franska kurs, kommer sedan hem for att jobba en timme och sen ska jag ta mig till utomhusbassangen i thonon for att simma. Jag hoppas jag tar mig dit. Maste gor nagot nu nar jag inte har fotboll pa hela helgen.

Nu ska jag surfa vidare pa internet. Vi hors homies..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0