Bisous



Jag tanker vara sa dar extraordinair och ge dagens Bisous ( puss ) till nagon. Och idag ar det sjalvasta Malin. Om jag skulle beratta om Malin skulle det nog latt kunna lata som jag har en foralskelse i henne men jag tycker bara om hennes satt att se pa livet. Tycker om hennes valdigt naturliga look. Jag har sagt det forut och sager det igen - Malin ar min forebild nar det kommer till utseende. Kanske ar det for att vi ar lika langa?
Nej allvarligt, hon ser sa dar ackligt, snuskigt naturlig ut. Hon gar som runt i fett har trasiga klader och smuts i annsiktet som en riktig kvinna ska gora.
haha, vad konstig jag ar! Helt arligt Malin ar fiiin!
Sen sa ar hon sa glad hela tiden med och snall - enligt mig for snall!

Nog pratat om min crush. Jag haller pa att bli utrbrand i skona frankrike. Jag kanns hela tiden som jag bara vill putta och sla barnen. Dock ar Julie ursot som bara hoppar upp i min famn och storkyser mig pa munnen. Sen tar hon totalvandning och blir en liten skitunge.
Innan jag akte hem till jul hade jag varit har ungefar lika lange som jag har varit har nu. Jag tror helt enkelt man behover en paus, skulle inte kalla det semester, fran livet har. Det ar ett liv jag lever det ar inte ett jobb jag har. Folk kan tro att det verkar sa enkelt men snalla ni testa sa kan vi ta den diskusioonen sen..
Dock alskar jag min familj och gruvar for att lamna dem, jag har absolut inte i tankarna att vara kvar langre, men dem har kommit mig sa nara.

Jag ska nu avsluta mitt sokande pa hogskolor. det blev spanska i barcelona pa forsta plats, ( vet att jag ikke kommer in) och sen socionom i Lund pa andra plats ( for att se om jag kommer in ).
Till hosten ska jag dra med Mallan, undra om hon kommer vaga efter last mitt inlagg, vi ska till asien och gora wild and crazy stuff. Men bara lugn mamma kommer inte beratta i detalj vad innan vi far for da kommer du inte slappa ivag mig.

Ne nu gar jag! Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

goknopp!

2010-04-17 @ 21:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0