Welcome back!

du efterlangtade sol, visserligen har du inte varit borta lange men 26 grader var inte igar! Vilken dag, forst sovmorgon och sen en helt undebar dag med harligt vader! Jag har forsokt varit ute i solen sa mycket som mojligt, eftersom barna var lediga fran skolan idag, som alla onsdagar, sa tog jag med dem pa tva olika lekparker! det var roligt, jag myste mest i solen med min alskade mp3! Cyklat har jag gjort, som vanligt, forsta parken behovde jag bara ta Julie sa de rackte med Sabines mormors cykel med en barnstol dar bak! Vilke jag alltid har! Men till andra parken ar de dock 4 km och dit kunde ju inte lill Jeoren cykla sjalv sa jag beslutade for att ta mountenbaiken med en liten vagn som hanger efter! 2 barn efter mig med andra ord!

Ursakta om ni tycker jag ar dalig pa att uppdatera, men har hittat andra saker att sysselsatta mig med! Tack och lov! :) Jag har borjat spela fotboll, och hor och happna, jag ar langt ifran bast men jag har kondition! Tss vet inte om det sager sa mycket jamnforande med dem i laget!? Eller sa har mina springturer gett nagot!

Nej ska luta mig tillbaka, kroppen svider av all motion! Jag ar inte van, och min kropp har jag slutat goda med tva middagar dessutom!

hadé bra mina nara och kara!



sol sol

Sot Julie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0