Vous me manquez!

Mina ben varker efter allt detta! Na sitter och har en lugn stund och kom bara att tanka pa hur otroligt det ar att fa tycka om vissa manniskor sa mycket! Vissa har bara varldens basta kompisar, som jag! det spelar ingeb roll om jag ar har 1 ar eller 100 ar for vissa vet man att man har kvar anda! och det ar inte bara min familj! :)



Fina tjejor!



Min Bellan!!



Oforglomlig resa!



En av tussen pussbilder men denna flikka!

Tsss, mer karlek!



Sot soffan och jag

Haha, maste fa med ett ugly pix ofcurse!

Ni har fatt sett sa manga men inte alla! eftersom jag har lite av brist med fotton pa denna dator!


Kommentarer
Postat av: bellan!

jag sitter med tårar i ögonen på riktigt, fan vad jag saknar dig, vet inte hur många gånger jag kommer säga det tills vi ses igen!! Shit jag blir helt sprallig av bilden!

2009-09-25 @ 19:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0