Trés sympa!

Idag har jag bara varit trott, mycket beroende pa att jag inte anlande forsen 00.43 har hemma igar! och da var det masor att gora innan sangen! stada undan i rummet, byta till nattklader, ta bort smink och borsta tander! Sen kvall men det var det helt klart vart med tanke pa hur vamdigt trecligt jag hade det i Geneve, Suisse!
Dock irrade jag och Vanessa bort oss sa det blev ingen mat forsen vid 22.30 efter all bowling!

Vi har haft tva harliga dagar med sol och dem har jag givetvis tagit vara pa! Legat ute och solat och idag nar vi var i parken var  jag nara att somna dar jag satt! Men da fick jag en 25 kilos klump pa magen, Julie, Men hon atergaldade det med en massa pussar for att lindra smartan och med samma fras : Ce fait mal maintneau aussi?

Le pix peux parler seule!



Blanda nytta med noje!

Ja jag erkanner jag ar slut, det gar att tyda pa mitt roda annsikte!



Stokigt, som de ska vara



Klatter apan sjalv, kan hon pamminas om en annan nar man var liten?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman sitter på jobbet och läser och tittar på dina bilder.Du är så himla duktig och jag saknar dig väldigt mycket. Men det är så kul att du verka trivas och tar dig för saker som inte många skulle fundera på ens. Bara att börja spela fotboll i ett franskt lag, dessutom ut och köra bil i ett annat land det är tufft.Jag längtar tills vi kommer ner och hälsar på dig. Puss puss (Tänk jag som var så orolig för det här)

2009-09-29 @ 14:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0