Très long weekend!

Ja helgen varar fortfarande och for forsta gangen pa valdigt manga ar raknar jag ner timmarna for att den ska ta slut! Den haller verkligen pa att ta knacken av mig! Ytterliggare skratt, tarar och skrik. Vad ar det med barn och deras levnadsvanor! Vill inte rakna alla saker som gatt i spillror, alla droppar blod jag fatt torka och inte prata om dessa tarar! Jag skamms nar jag tanker tillbaka, var jag sa hemsk? Forlat mamma. Forlat pappa.

Nej nuni, det ar inte sa forfarligt, vi har myst med! Jag och Martijn i min sang igar! Vi sag film i markret till halv 10 nar han fick lagga sig i sin sang sa jag fick "vuxentid" for mig sjalv!

Igar skulle vi till sjon med mannen med hunden, valtigt trevlig men dock sa underlig! han pratade mest om segling och om vindar fran olika hall, barnen varken forstod eller ville hora tror jag! Jag tyckte mest det var komiskt och forokte halla mig fran att skratta, men ar dock dalig pa det sa istaller for skrattande ljud borjade min kropp skratta och skaka! ;)

Nu far bilderna tala!



Lekte frisor gjorde vi med, blev en svensk typisk flata!



Min frisyr, ratt haftig va?



som sagt grat och lek!

Barnen leker med kameran vilket resulterar i detta! se bara sa sliten man kan bli!



avsluar med en glad skrattbild.


Kommentarer
Postat av: victoria

Ahh Linn vad jag saknar dig! Du verkar ha det sa bra i frankrike och barnen ar sa sota..Jag vet att de alskar dig huur mycket som helst, och det gor jag med! Om jag kunde komma ihag och orkade skulle jag skriva ner mitt svenska-tal till dig nu ;)



Bra att du uppdaterar ofta, har inte sett civilisationen pa en vecka sa det tog ungefar 10 min att lasa allt som jag missat! Alltid lika kul att lasa om ditt nya frankrikeliv!



PUSSSS BABY!

2009-09-07 @ 20:44:12
URL: http://livetmedenryggsack.blogg.se/
Postat av: MAlin

ah linn vad duktig du ar, kampa pa! jag som tycker det ar jobbigt att ta hand om EN get som bara ater och bajsar! saknar dej sotnos.

2009-09-07 @ 21:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0