Trés bien pour moi.

efter att ha kommit hem efter en lang promenad med skon musik och harlig vader har jag nu slagit mig ner bakom datorn och tvn med en kopp mint te och en activa vanilj youghurt! Underbart! Idag har jag varit helt slut, formodligen helgens bravader som kommer ikapp mig! Efter att ha varit sjalv en hel helg med fyra sma monster ar man inte manniska langre! Nar mamman nu kom hem inatt fick jag sova ut till 8 och fick en lugn dag, tog mig en powernap mitt pa dagen! Vad jag langtat!

Sjalvklart borjade dagen med gratande fran den yngsta tosen! Jag mar daligt av all grat, hon ar sa mamma kar att ibland tror jag hon ska ga under! Men jag forsoker halla humoret uppe och efter den har promenaden med all harlig abba musik kan man inte ma annat an bra! Dock borjar det bli kallare har, graderna sjunker till narmare 20 nu, men jag ar van vid sverige sa jag klarar mig nog! Na nu ska jag agna mig at annat!

Hoppas alla har det bra, nu borjar faglarna rora pa sig till nya distanationer!



Snart ar dessa soliga dagar slut, och min inte sa bruna farg kommer bli allt mindre brun!

Hadé bra! And don't forget Always look on the bright side of life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0