make it clear!

Jag maste bara borja saga eller snarare beratta hur glad jag ar for den familj jag har kommit till! Foraldrarna ar toppen, open minded, good humour and they understanidng! Barnen ar otroligt sota, men som vilka barn som helst kan de vara kravande! Men skulle inte for allt vilja byta ut familjen! Kanske later som jag klagar, men ni som verkligen kanner mig vet att det ar lite av min ironiska sida!

Idag var en lugn och harlig dag! Jag fick sova lite langre och sedan tog jag barnen till parken! efter lunch blev det stranden hela dagen och till middag tacos! Du efterlangtade tacos! Och sen en harlig lang promenad och nu sitter jag med mitt te och activa youghurt!

Laskig, nar jag ligger pa stranden och har slutit mina ohon och lyssnar pa hog musik! Ja vad hander nar jag slar upp ogonen, forsta gangen en hund som nosar i mitt ansikte och andra gangen ar de en livlevande svan! Jag holl pa att tappa andan och slot ogonen igen for att jag trodde jag dromnde, men inte! Blev livradd och satt bara stel! Nar svanarna var forsvunna tog jag min handuk och gick hem!

Nu far bilderna tala for sig sjalva!



Barnen leker i parken!



aven detta i parken



Svanarna som inte ar mina vanner langre!



Manga i familjen!! Solar och badar::



Stekarn i solen!

à tout

Kommentarer
Postat av: bellan!

det ser helt underbart ut :) behöver dina råd och dina samtal och våra promenader nu! du är duktig, fortsätt i samma takt så ses vi snart! Bara så du vet hejdar jag mig med mina kommentarer haha, skulle kunna skriva ett till varje inlägg!

2009-09-11 @ 19:14:59
Postat av: malin

hahahah!! ah gud vad bra du verkar ha det linnsan :D jag kanner mej inte bra, har nyss tryckt i mej choklad och nu ska vi snart ga och kopa ingredienser till guacamole och chips och MER choklad! menmen, ata ar det enda vettiga man kan sysselsatta sig med pa dagarna nar vi ar klara med geten och det regnar! :) Keep up the good work snygging!

2009-09-12 @ 21:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0