je vie

Jag lever och mar bara bra, dock lite less pa att skriva blogg det blir sa mycket personligare med mail och sa vidare! :) Men har det bra och borjar komma in i allt mer och mer! Nyss glada nyheter, min familj kommer och halsar pa mig! Hur bra kommer inte de bli? Eller snart, det ar val nagon manad!
Imorgon har jag min kurs!
Och maste bara saga att jag trodde att jag skulle kunna halla mig fran att kopa saker har, men var pa stan i veckan for att kopa en bok till kursen! rakade ga in i en kladbutik och hittar varldens finaste varjacka! Vill ha vill ha vill ha! Men den var dyr och maste tanka pa vad jag fiananiserar med mina pengar! men den var sadar fin som en jacka kan vara nar man inte koper den i Sverige! Typsik fransk!

Nej ska se pa fotboll dricka mitt te och ata min youghurt! Har sitter dem och frestar med choklad! tror jag, men jag ar dock inte sa sugen - ser ni korset i taket?

Bien tot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0