Je suis content de tu voir!

Hela dagen har jag drygat mig med denna mening, den betyder i stil med att man ar glad att se nagon! Framforallt har jag sagt det till barnen, i stort sett hela lunchen! Jag har bade ni:at och du:at! och avslutat med assoi toi s'il te plait! Vilket ar : satt sig snalla!

Nar barnen kom hem fran skolan var jag tvungen att fortsatta och den yngsta pojken sager till sin mamma! : Linn ar verkligen glad att se oss nar vi kommer hem fran skolan!
Och det ar klart jag ar!!

Meningarna fick jag givetvis lara mig pa min kurs som borjade igar, for formodligen forsta gangen i mitt liv fick jag kanna mig bast i gruppen! det var nyborjar kurs och jag har trotsallt last franska i sex ar! Ja det ar sant, men anda kan jag inget! Som pappan sa nar jag kom hem : Just calm, every au pair we had have been as bad as you are!
Det fick mig att ma battre, detsamma som nar han fragade hur mycket jag vagde och jag till svar sa att jag inte vagt mig pa tva ar! Ja da gissade han pa narmare hundra kilo! teasy one that man!

Jag som infort nagot nytt i mitt liv, inte ata goute, motionera och inte ata sotsacker pa mackorna vid lunch! och icke att forglomma, ha utslappt har oftare! Denhar veckan har jag klarat nastan allt forutom att jag hade uppsatt har idag och at en knackemacka med marmelad! Jag blir sa sjukt hungrig vid den har tiden och da ar det tva timmar till lunch! 4-5 mackor till lunch ar inte nog for en san som mig, men de ar val en vane sak!
Saker som ar bra med detta ar att jag lar mig omradet valdigt bra nar jag tar promenader, strackan jag trodde var 4 km visade sig vara 7,6 km och jag har bade j'ai fait du jogging et j'ai prix en promenad den strackan! 

Nepp nu drar jag mig tillbaka!



min outfit yeasterday, nar det var varme!

Julie et moi!

Efter en av mina langar promenader, joggingturer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0