Je oblié acheter mon livre!

eller nja kan man verkligen pasta att jag glomde? Jag akte till stan, mycket for att kopa en bok! Gjorde hon det ar fragan? Nepp, efter att ha tittat och frossat i ett x-antal affarer och nojd och glad for att hon motstatt den harda frestelse sa tittar hon in i en sista och oj, oj, oj! Vilka klader och vilka trevliga madamer som jobbade dar!!! Dem behandlade mig som en rik prinsessa och kom springande med kladesplagg, hade inte mage att inte kopa nagot. det slutade med att 60 euro stannade kvar i den mysiga butiken, som jag sakerligen kommer att besoka igen.

Nar jag kommer till bok butiken ar den stangd, damn it! Ingen fransk bok att lasa denna afton heller. Men klarar mig nog, kanner mig trott och uppsvalld efter kvallens bravader. Var hos vara norksa grannar och fikade, ni vet riktigt nordiskt fika med bullar och vafflor. Givetvis lite franska ostar och kex med ett glas vin, varfor later det sistnamna sa mycket mer glomorost? Hur som helst ar dem ur trevliga och jag vet vart jag ska ga om jag far hemlangtan!! Hur som helst, jag at sa jag holl pa att spricka men de var jag vard. Nu ska jag inte ata pa de
narmaste 2 veckorna.


Kan man kanna sig duktig ganger 2? For isannafall gor jag de nu. Jag brukar alltid vara den dar personen som man maste slapa med ut pa en springtur men nu ni. I torsdags var jag tvungen att springa efter middagen nar de blir sa dar morkt och trodde sabine skulle folja med men icke! Sa vad hander, joo Xander sager att han, som inte rort sig pa 10 ar nar han slutatade med tennisen som han for ovrigt var valdigt bra i, hur som helst han ska med ut och springa. jag fick med honom och i borjan drog han ivag med sina langa ben och jag trodde att jag gjort min sista joggingtur. Men motsatsen bevisad! Han daremot ar mordbultad kunde inte ta sig ur sangen dagen efter och annu varre idag. Men jag fick med honom ut och darfor ar jag duktig ganger 2. Na nu har jag andra planer!

Tssssis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0