J'ai faim!

och darfor far jag ont i huvdet! haller mig borta fran allmanheten, for vaje manniska vet val hur jag blir nar jag ar hungrig!!? Tvar, sur och allmant grinig! Hade bestamt mig for att inte ata sa mycket gosacker, men det ar svart med tanke pa att dem gor det hela tiden har! Vet ni tex att dem ater nutella pa mackorna! Massa! Jag ar bara van vid sanadar smanutella pasar! 1\10 del av de dem har pa mackorna! hur som helst sa hoppade jag over goutén bade idag och igar och drack bara te! Dem ater gouté varje dag efter skolan vid fem, massa kackor och sa!

Nej idag har jag och Julie brakat lite men efter lunch fick jag med henne pa den hollandska cykeln med en barnkorg dar bak! Vi tog och till parken dar hon fick leka och jag med! Hittade en kompis at henne, men tror att jag var var mer intresserad av att dem skulle bli kompisar ( sa jag slapp leka med henne ) an vad de sjalva var! Jag ville bara ligga i solen!

Nar vi cyklade hem och jag forsokte fa kontakt med det lilla monstret, sitter hon och sover och aker fram och tillbaka! kunde inte gora annat an att tycka att hon var otroligt sot, for stunden!

Kom hem efter ett eftermiddagsdopp bara for ett litet tag sedan, nu ska jag bara vanta pa maten och hoppas att jag overlever! tro det narmar sig och jag har tom hunnit duka!

Tout à l'heure!

Perfekt tajming, hor just nu : à table!!


Kommentarer
Postat av: bellan

hej linn! Åh tror du jag tänker liiiiiiite på dig nu när andra avenyn börjar!

åh vad jag saknar dig helt sjukt, vill höra din röst men mest vill jag krama om dig! Saknar våra långa samtal om allt och ingenting. Kämpa på med barnen även om dom ibland tar all ens energi, du hittar ny energi, det gör du alltid. Always look on the bright side of life.

2009-09-08 @ 19:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0