Adult!!

Jag kanner mig sa vuxen nar jag sitter har sjalv med fyra ungar som ska sova! Lite hjalplos dock nar jag inte kan kommunicera med dem fullt ut, eller jag ska inte klaga det gar riktigt bra!

Idag korde jag bil sjalv med alla barnen for forsta gangen, tre\fjardedelar av en rondell var vad jag skulle komma ihag, gjorde hon de? Inte da! Jag korde fel, men utan att gripas av panik av alla dessa rondeller korde jag vidare! Och faktiskt hellt ratt till jag kommer till sista rondellen; dar jag verkligen borde hitta! Barnen skriker och jag uppfattar felet och kor helt lungt bara annu ett varv. Ni ar mest troligt inte imponerade, men tro mig det ar jag!

Vi kom hem och jag gjorde hollandska pannkakor och de hade en rolig sak som man staller pa matbordet och man kan gora sina egna pannkakor, sex stycken samtidigt. det blev pannkakor med nutella, skinka, ost och gradde! Nej inte allt blandat! ;)

Jag kanner mig slut i kroppen av all lek och spring, gratande ungar och skrattande! Nej vet ni, nu ska jag luta mig tillbaka, ta kvallste och en dessert! Ha en bra kvall!



Jag et Martijn



Marie

Ne nu ni, Bonne nuit!

Kommentarer
Postat av: bellan

du är så fin linn! Du verkar ha fullt upp, men jag vet att du fixar det galant :)gillar att du uppdaterar flitigt och med bilder, det är så roligt att se. Lova att ta hand om dig!

2009-09-05 @ 11:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0