A droite de,

Sitter nu och tar en paus mellan barnpassningen, nyss atit lucnh och snart ska de aldre barnen tillbaka till skolan! jag kanner mig utmattad och har inte en tanke pa att skaffa barn inom de narmaste 30 aren! ;)

Efter fem blir det bilkorning igen. Darfor har jag ovat jattemYcket med handen jag skriver och halsar med, ja mamma och pappa? hoger hand! Gar ju super bra vet tom att left ar vanster och right ar hoger! Inte illa for en blond tjej som mig! Idag, eller snarare igarkvall maste jag natt botten av blondhet. Som jag kampat med MSN, och nu hittade jag det pa min dator! Illa Linn, vet dock inte an om det funkar!

Nej nu ska jag ga och ta hand om mitt lilla monster! Helgen kommer bli lang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0