Uppe med tuppen? (Observera svensk rubrik)

Idag, som vilken dag som helst, ar jag uppe i tid! Hade dock sett fram emot en av mina fa sovmorgnar men icke och vad kan detta bero pa? Jo Efter jag kommer hem fran fotbollen, har tranaren sagt ett ord som jag inte riktigt forstod, det var nagot man skulle ha om man var sjuk, nej mer ett intyg om att jag inte ar sjuk. Det var till min match pa sondag, som forovrigt gor att jag tappar min andra sovmorgon! Men halla? Hur ofta gor vi sanna kollar i Sverige, som att jag skulle ha ett sant papper! Nu ar vi i full fart och letar efter en doktor som kan undersoka mitt hjarta och skriva under ett papper. Min coach ringde nyss och sa "Nous avons besoir Linn à demain, c'est trés important. Gentille Sabine trouve un docteur qui peux signée le papier!" Ni som inte forstod, vi behover Linn hon ar bast! Kanske inte hela saningen men sa gar det nar man inte forstar franska.

Vad har hon gjort sen sist Linn? Jo det ar sa att jag har varit bla i Genéve och harjat, det var en Svenska au pair traff och det var valdigt trevligt! Geneve ar valdigt trevligt. Jag hann bara vara pa traffen under en timme, men sen tog nagra tjejer med mig ner till stan dar vi beslutade oss for att ta ett glas vin istallet. Har kan man fortfarande sitta ute pa kvallen utan jacka och njuta av inte allt for varm varme! Det slutatde med att det blev en sen kvall aven dar. Och igar fick jag besok av Vanessa sa vi beslutade att aka in till Thenon och ata middag innan min traning, dumt dumt beslut! Jag som inte ar sa varldsvan visste inte att man var tvungen att vanta till 7 for att ata, vilket innebar en middag just innan min fotboll. Magen ville inte samarbeta, den ville hellre lagga sig pa planen och, ja inte vet jag!

Ne nu kanner jag mig allt for lat, sitta har medans Sabine ringer runt till alla Haut savoirs lakare! Hare bra mina vanner!

  
Bus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0