Magsjuka - djavulens pafund!

efter att ha legat dodligt sjuk under 12 timmar igar ar jag glad over att vara tillbaka! Magsjuka maste vara en av det varsta vardagliga "sjukdomar" man kan drabbas av. Magknip, spya och riktigt markliga dromar. Men det ar mycket man kan tanka pa nar man ligger dar med tva tacken pa sig och kanner sig svag och hjalplos! Kom och tanka pa Malins bakisdag, nar hon lag hemma hos mig i min lagenhet och jag bara pysslade om henne! handlade mat och allt! det var mysigt, for mig dock inte for henne som spydde hela tiden.

Kom att tanka pa nar madde hade stukat handen pga att hon slagit Berghamn i magen for hart, hon kunde inte sova pa hela natten och dagen efter bar det ivag till sjukhustet! Vet inte hur jag kom att tanka pa allt detta, men det gjorde jag!

Jag blev iaf uppassad, men tacken och allt. Och jag lever trots att jag verkligen trodde jag skulle avlida!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah ja linn vilken angel du var! hamburgare stekte du (fick ju dock inte behalla den men tanken var iallafall god) och bara gick omkring och var glad och underbar! Hade jag varit hos dej hade jag pysslat om dej med :) HOPPAS DU MAR BATTRE och att dom tog hand om dej!

2009-10-29 @ 01:13:03
Postat av: :)

Haha, de va så jävla patetisk! Kvinnor kan - inte slåss :p i alla fall inte om man heter madeleine wiberg tyvärr ;) haha! jaja, jag hade tur som hade dig med mig! Krya på dig också gumman! jag saknar dig! Hade du inte spytt hade jag tagit hand om dig haha ;) nä! alltid i alla lägen ad you know it :) Jag har fått nytt jobb btw :D tjohoo

2009-10-29 @ 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0