La vie est bonne comme ça!

Hur mysigt ar det inte att en fredag kvall bara sitta hemma, ata jatte god middag med 3 ratter, ata lite snacks och dricka gott rott vin! ( min nya favorit ) Bara prata om allt och inget, sitta framfor brasan nar det ar kallt ute och bara lyssna, titta och lukta pa elden som brinner! Ta en lugn dag pa stan bara titta, testa och kopa saker! Unna sig saker! Nar man har en ledig dag och det ar host, hur harlig ar det inte att bara ga ut i hostvadret (kallt, soligt och valdigt behagligt) och bara kratta lov!
Varfor har jag underskattat dessa saker?

Ett som ar sakert ar att nar jag flyttar hemifran ( har jag inte redan gjort de, nej det har jag inte.) da ska jag ha en lagenhet eller ett hus med en oppen spis, det ar ett maste!

I frankrike, anthy sur leman, ar allt bara bra. Jag har tagit en paus fran min fotboll och mitt sunda liv eftersom min rygg totalt vagrar att ge med sig! Kanske ar det vila som behovs, vi testar med de och sedan back to track! Har last ut min forsta franska bok och ska nu borja pa den andra i serien! Kan inte vanta med att stanga av datorn, lagga mig i sangen, tanda lampan, satta pa bra musik och bara lasa! J'aime de lire! 

En snabb och inte sarskilt detaljerad uppdatering, eller kanske for detaljerad! Nu atergar jag till franskan och det liv jag har for stunden!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Linn min alskling! Du verkar ha det sa mysigt i frankrike jag vill komma och halsa pa, och vilken supersot unge du tar hand om, blir helt avundsjuk! Vad duktig du ar som laser franskabocker, jag ar faktiskt jattestolt over mig sjalv ocksa, har last ut anglar och demoner pa spanska (700 sidor)! Ahh vill komma och dricka vin med dig! saknar dig! PUSS

2009-10-25 @ 02:10:34
Postat av: Bellan

Läste inte texten är lite stressad, men kollade på din fina bild :) jag vill äta upp dig! OCH SNART FÅR JAG GÖRA DET. Jag saknar dig jätte mycket, jag saknar våra promenader till skolan, jag saknar att du alltid klagade på att jag aldrig svarade i telfonen för att jag alltid har ljudlös, gah jag saknar allt med dig! Sköt om dig och vi ses snart :D

2009-10-25 @ 15:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0