Je veux apprendre la francaise!

Idag mar jag som forkanat! Lite ont i huvudet, lite halv trott och ja inte sa mycket mer! Jag ska inte klaga! Det har varit en lang helg och jag har hunnit med en del. Fotbolls traning dar jag trodde jag skulle avlida pga min rygg som inte ger med sig! i och med det stallde jag in min match som jag skulle spela! Ska nu besoka en haxdoktor eller nagot.
Nar jag kom hem fran traningen fick jag dricka vin, riktigt fint vin. Det var argang 93 och var tydligen vart en massa pengar. Vin smakare som jag ar kande jag en otrolig skillnad. Not!

Igar gjorde jag och Vanessa en tripp in till stan dar vi drack sota, valdigt sota drinkar och stora vad dem med! Inte bara de, vi traffade massa fransman och forsokte prata franska och dem engelska. Aaah vilken harlig syn, skulle vilja sett de! Men jag fick berom sa det var bara kul!

Idag blir det en riktig slappar dag, jag har nyss tagit en dusch och klatt pa mig mina mysklader, alla sitter fortfarande i nattklader och vi har spelat spel har pa morgonen. Alla lite slitna eftersom foraldrana hade besok igar, vi at tre ratters och aven da drack vi fint vin, dock en tidigare argang.
Jag har borjat blivit en riktig familjemedlem, tom fatt ett till efternamn nar jag far post! PAS MAL!



Ta adressen Malin och Vickan och skicka vykort, glomm dock inte mitt nya andra efternamn!

Haha, mina nya kompisar! Var ar motorcykel?

Vanessa, och den riktigt skumma killen vi traffade! Skrattade sa jag holl pa att ramla av stolen, han var skumm!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0