Den dar tiden pa aret

den dar tiden pa aret har kommit, som man aldrig vill ska komma men nar den val kommer marker man att kanske har den varit lite efterlangtad! Jag och Julie har varit i parken och bara drygat och tagit massa bilder, blir som sa glad av dem! Det borjar komma kyla hit, blaser och lite sa! Idag satt jag i en timma och tittade pa nar barnen lekte och tog av sig till t-shirt medans jag kladde pa mig deras jackor och flistrojor!

Igar var jag i Thonon hos en gubbe som sa at mig att ta av mig alla klader, han klamnde och kande pa mig, efterat gick vi pa stan jag och Vanessa! Letade en pizzeria, at och sedan gick vi och sag en film led Sandra Bullock! Jag hoppades att den skulle vara VO (version orginal) men den var VF (Verson Francaise). Men jag forstod det mesta och det var bra!

Vilket enformigt inlagg, dock vill jag skynda mig harifran! :)





Hosten ar inte sa tokig!
Bara sa ni vet, valdigt gamalt inlagg! Battre sent an aldrig!


Kommentarer
Postat av: bella

du är otroligt vacker min linnsan :) KRAMAR snart ses vi!

2009-10-17 @ 11:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0