Cette semaine, ce les vaccacines!

Det ar lov for barnen och jag har en lugn stund framfor datorn, medans dem leker runt med sina kompisar fran paris som ar och halsar pa! Det ar med andra ord 7 barn har, och jag har det lugnare an vad jag brukar ha nar det ar 4. Ja det ar lite sma komiskt.

Har haft en valdigt harlig och handelserik helg. pa fredagen var jag pa mote med mitt fotbollslag dar vi diskuterade allt fran traningar till cuper och en sortir som vi ska gora med laget. Efterat blev det mcDonalds och sedan en tillstallning hos en av tjejerna i laget.
Jag hade en rolig stund pa McD. Fotboll for tjejer har i frankrike ar som hockey for tjejer i Sverige. Det ar alltsa valdigt ovanligt! Och nu en fordom fran mig : Tjejer som spelar fotboll i Frankrike ar lite killigare och sen kanske vissa ar lagd at andra hallet. Missupfatta mig inte att jag tror att alla ar lesbiska som spelar hockey i Sverige, Mallan och Sofie ar ju gamla hockeytjejer. ( fast det ar klart, Malin har ju alltid haft den dar blicken nar hon tittar pa mig!)
Vad jag vill komma till ar att en av tjejerna i laget verkade vara valdigt brydd i vilken laggning jag hade, och blev allt an nojd nar jag sa att jag gillade killar, darfor tog jag tillbaka det.

Sedan for vi till festen dar det var valdigt trevligt, allt folk som kom bara plockade upp sina flaskor pa bordet dar alla kunde ga och ta vad dem ville.
Pa lordagen sag jag pa fotboll, den aldsta pojken spelade. Sedan for jag med Vanessa for att bada, men just denna lordag var det stangt pga tekniskt fel. Det blev minigolf och sedan en fika i solen istl. Vi akte tillbaka till Thonon och turistbyran for att fa lite ideér till vad vi kan hitta pa! Ga pa musea och fort, men kom fram till att vi inte har allt for manga helger innan Vanessa aker tillbaka till Tyskland.

Pa kvallen vid 8 kom jag tillbaka och hann inte mer an ata och borja pa mitt vin nar ett riktigt spykalas borjade. Vilken kvall, men bara for att det handlade om spya tror inte att jag hade trakigt. Jag och pappan var sjalva och beslot oss for att oppna en bacardi lemon och gora drinkar. Flaskan var narmare tom nar mamman och hennes syster kom tillbaka. Men vi trodde att vi klarat att doda bakterierna! BUT IKKE!



Haha en bild utan syfte, nej da! ville bara fa med en bild nar jag forsoker se INNE ut! Trust me, jag lamnade inte huset sadar!

Kommentarer
Postat av: malllllan

jaa jag vet inte men du har det dar lilla speciella jag gillar linn , min blick slapper dej aldrig ;) lite jobbigt nu nar jag aldrig kan titta pa dej sa jag tycker du ska komma hem till jul sa jag har natt att spana pa for nu saknar jag dej!!!!!!!!

2009-10-28 @ 01:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0