C'est la vie!

har sitter jag nu, en sondagskvall och jag ar trott! vad kan detta bero pa? kanske har min fotboll forstort mina tva anda sovmorgnar. Hittade lakaren igar och fick betala ett dubbelt pris eftersom det var lordag, jag fick gora mig till atloje, knaboj och grejer! Allt var bra, aven blodtrycket!
Nu ar den bara min hoft som spokar, det jag ogillar med att komma igang med traningen det ar att det alltid hander nagonting som gor att det inte bli lika roligt! som nu, kan inte ga normalt efter jag tranat!

Vi forlorade varan match och ar otroligt missnojd med min instas, trots att lagkamraterna beromde mig valdigt mycket, aven mitt utseende! ;)
Alla tittade pa mitt kort som jag hade pa mitt license, hur gamal som helst och dem hur imponerade som helst! Usch, berodde de pa att jag var sminkad?

Nar jag kom hem la mig for att lasa, somnade istallet 3 timmar! Jag skulle kanske inte ha gatt ut och harjat stan igar? Eftersom jag var barnvakt kunde jag inte bege mig ut forsen efter halv elva, vilket kanns sent! Kom till en club dar alla var betydligt gladare an oss :)

Nej nu ska jag dra mig tillbaka, ge mig pa ett nytt forsok med min bok! Hade bra folket!



Har jag sagt att vi fortfarnade har sol och varma over 20 grader, bara for jag sa detta nu kommer det vara urkasst vader imorgon!

 

Sot Julie ville ta kameran och knappa kort! Pa bildan ovan har ni varan cykel, som vi anvander varje dag! :)


Kommentarer
Postat av: Má

älskling älskling går u och gör illa dej!! inte bra, kom hem ist så kan jag ta hand om dej:) thaimat och allt!! det är så tråkigt utan dej!

2009-10-08 @ 13:41:38
Postat av: maaddy

vad fin du är babe :)miss you

2009-10-08 @ 20:32:13
Postat av: Mamma

Bra Linn att du själv såg att han såg skum ut, så behöver inte jag påpeka det.

2009-10-14 @ 08:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0