Tu crois je suis ton chien?

Haha, jag door! Varje gang jag tanker pa frasen sa borjar jag fnittra tysy for mig sjalv. Nar jag stod i koket och diskade undan borjade jag skratta for mig sjalv! Och Sabine (mamman) fragade vad jag skrattade at, vilker var at henne! Nar pojken bad om nagot liknande strossel sa han bara namnet och avslutade inte med mama eller s'il te plait! och hennes respons ar da : Tror du jag ar din hund!!
Varfor sitter jag och skrattar for mig sjalv, jag har skrattat mig igenom an sa lange.. Sa kul ar det val inte. Ja ikvall har Sabine kort pa sitt hund utryck medans jag kor pa att vi ska tanka pa barnen i afrika nar vi slangde port 5 portioner pommes frites och 2 hamburgare! Det urartade och hon tryckte upp hamburgarna i mitt annsikte?
Vilken slags mamma gor de?

Aaaah, jag maste ga kan inte sluta skratta Tu crois je suis ton chien?


Kommentarer
Postat av: trogen logglasare

dalig pa uppdatera!! skarpning

2009-12-02 @ 02:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0