Qui qoui moi!

Long time no seen som jag brukar saga! Har ar det bra, jag ar pa battringsvagen efter forkylningen som jag akte pa inte langt efter min magsjuka! Det ar mycket bakterier har runt om mig med alla sma barn! Sen ar val allt en omstallning med och den kan ju i sin tur vara en anledning till alla mina olycksfall! Nu ar jag less pa att vara en Phenix (otursfageln) sa jag ska ta tag i det har snabbare an kvickt! Ska ta mig till traningen forsta gangen pa nagra veckor, trots hosta och snuva.

I helgen har jag inte klatt ut mig till haxa som manga av er, for ni ska veta att det ar allahelgona helgen och da ska man till kyrkan, och dar var jag. Jag tittade och lyssnade pa prasten nar han dopte Julie, det var nagonting.
Jamnfor jag mitt liv med manga hemmas ser du valdigt olika ut. Eller jamnfor med mitt liv for ett ar sedan.
Som i lordags da borjade vi ata middag vid 9 pa kvallen och vi at tre ratters och vara klara vid halv 1. Jag hade tankt skicka ett sms till erika och saga att hon skulle festa lungt och att jag nyss atit middag!
Fredagen sag ganska lik ut. Visst ar det mysigt att ata fin middag dricka fint vin med trevligt sallskap men medelaldern ligger trotsallt runt 40 och jag har fortfarande unga nittion ar! Ja jag vet att det ar svart att tro.

Nej nu ska jag rycka upp mig min filosofi always look on the bright side of life har inte legat pa topp pa sista turen! Men hur latt ar det da? Hur som helst detta ska de bli andring pa fran och med nu! Ni ska fa lite  hostbilder med!

Min strand som var sa gron bara for ett tag sedan!

detta ar mitt framtidshus, jag menar efter jag gift in mig i putins (diktatorn i ryssland) slakt! Tydligen vet alla att hans dotter bor dar men ingen pratar om det! Jag forstar ingenting av det?



Vi avsluta val med en av mina posar bilder! ar det bara jag eller borjar det kanske bli lite val manga av dessa nu?


Kommentarer
Postat av: bellsan

Hey baby!ursch vad jag saknar dig, jag åker hem vid 21 december, jag slutar iallafall skolan då men hoppas jag kan åka hem tidigare, Dudå?

SHIT HAR DU TÄNKT PÅ ATT VI SES SNART :D gaaaaaalet vad jag vill krama om dig!!!!! du är bäst!

2009-11-04 @ 15:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0