ma fille est trés jolie!

Vilken aha upplevelse, sitter med Julie i mitt kna hon sover tungt och lutar sitt huvud mot min vanstra axel vilket gor att jag bara skriver med en hand! inte konstigt att hon ar sa trott hon har ju inte sovit knappt nagot inatt.
Jag som bestamt mig for att inte skaffa barn efter min, inte sa langa, vistelse har! Men nu blir det svart att motsta, en rost som sager je veux toi Linn nar hon ar trott eller ledsen.  Eller nar man gor illa sager och sager julie ca fait mal och far till svar je te donne de bisous, sen en massa pussar. Eller som nu nar hon sover tungt och man hor andetagen som ar sa djupa, hennes blonda har som flanger at alla hall!
kanske inte inom dem 10 kommande aren, men efter ska jag kanske adoptera eller nagot liknande! tank er en krulltott fran afrika!

Nu har hon ryktningar och vill inte vacka henne sa à tout!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0