Lucia - svensk kansla!

Har precis kommit hem fran geneve dar vi trande lucia tag! Det har kommer bli sa mycket mer spannande an vad jag trodde, om allt kommer ga som det ska. Liten julkansla att sta dar och sjunga, lite sverige kansla eftersom lucia ar typiskt svenskt! Ska fa min familj att komma och titta pa ett upptradande, dem maste ju agna sog at annat an sinta klaas, eller hur det stavas.

Hamtade upp pappan pa flygplatsen efterat och eftersom han var sa trott fick han sitta bredvid nar jag korde. Jag som har fobi att kora med manniskor i bilen, sarskilt nar personen i fraga ager bilen. Jag ar verkligen en urkass chauffor, det har bade hant det ena och det andra under min vistelse har nar jag har kort bil.
Btw sa skjutsade jag aven pappan och han foraldrar till flyget i mandagsmorse, gick upp halv 6 for att gora den goda garning, jag maste verkligen vara frankrikes basta Au Pair, eller sa kande jag bara att det var min tur att stalla upp for Frankrikes basta Au pair familj! Japp, det ar en san dag.
Hur som hellst hann jag beratta for pappan om min, Malins och Ivars resa till borlange och allt! ( vilket, nu nar man tanker efter, var en helt sjuk resa) Men bil problem och diverse andra problem.

Nu ligger jag hur som helst i sangen och ska kolla igenom lucoa sangerna innan jag sluter ogorna! Idag var en bra dag. Jag hittade tom presque tout de suite (nastan direkt) till au pair motet et tout de suite till flygplatsen! Jag vill hylla mig sjalv med att saga : JAG AR BRA! JAG AR STOLT OVER MIG SJALV!

Sov gott nu alla, och Bellsan min babe, kom att tanka pa dig for saknar sa vara meningslosa samtal och att du aldrig svarar i telefon. ( kan de ha en koppling) Hur vi ringer om varandra i timmar, och jag far alltid var den som svarar i telefonen tillsist. Misses you baby! En lang romenad med dig ar vad som saknas!!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0