beacoup de photo



En harlig sondag da jag agnat mig at stada mitt rum, reslutatet blev bara bra! :) tout propre!



Haha, ville visa mina pjaxor! Tog chansen att aven jag far vara med pa bild! Tog kanske 20 bilder och alla blev jatte daliga! bara jag som syns, inga pjaxor!



Nagra av dem harliga tyska tjejerna!



Forfesten! Det roliga var att nar vi kom hem satte vi igang med exakt samma sak som nar vi lamnade lagenheten = MANGER! (ata) Jag at konstant !Igar nar jag kom hem ville jag bara ata ( inte for att jag var sugen utan for att det var svart att slappa vanan! Inte stoppa nagot i munnen var 20 sekund!



Haha en annan misslyckad bild att visa hur mina pjaxor ser ut!!! Gosh, finns det nagon annan som kan erkanna att dem ar kamerakata? Det ar ju verkligen inte sa att jag anser att jag sjalv gor mig bra pa bild, men nar jag har trakigt ar det som ett bra tidsfordriv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0