Vickan och Linnsan.

Ligger just nu i sängen men Victoria på min högra sida. Precis som det ska vara! Vi har varit duktiga och tränat på vårat svenska tal, som vi förhoppningsvis ska hålla imorgon. Efter att ha läst igenom de ett x-antal gånger, och båda kan de mesta utantill, valde vi att unna oss lite gossip girl.
Båda är totalt förälskade i Chuck. Hur lätt är det inte att bli de då?

Ni skulle få höra vårat tal imorgon, vissa av er kommer säkerligen att få göra de. Jag börjar rodana eftersom Victoria bara öser med en massa fina komplimager och klichiga fraser. Jag blir inte bara röd om kinderna utan även lite tårögd. Ja ni som inte kommer få höra talet ni missar något.
Nej nu bildar jag flr stora förhopningar och det gör att pressen kommer bli större imorgon.

Ännu en dag har gått på skolan, och min röst är fortfarande hes. Jag struntade därför i jobber ännu en gång. Även fas jag helst skulle velat jobba bort ett av mina sex sista pass.

När vi gick hem från skolan idag, jag och isabelle se vi våran lärare stå med cykelhjälmen på och se lite lätt skärrad ut. Det visade sig att en av de nyblivna mopidisterna hade gått över gränsen. En galen, förmodligen nybliven 15 åring, hade fått tag på en moppe och i fullfart körde han in i våran lärare. De båda ramlar, hennes cykel går sönder, och lika snabbt är han borta från brotsplatsen. Det bevisar bara vilken omogen person de var, fast visst skulle jag också bli rädd när jag vet att jag skadat någon och till råga på allt förstört hennes dyra cykel.

Ne tillbaka till plugget,



Haha Vickan och Linnsan. Cuties!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0