Sol, efterlängtade sol.

Har precis kommit in från solandet ute på balkongen. Mitt bröst svider och kliar och det känns som jag ska sjunka under jorden. Är det värt de? Nja jag kanske blir brun men just nu flammar det  bara upp. Ja de är synd om mig och till råga på allt är jag förkyld, dunder förkyld. Jag sjukskrev mig idag. Det är med andra ord inte lätt att vara Linn Backlund en sån här dag men ändå är jag positivt och tänker : Always look on the bright side of life.

Gjorde en snabb mellanlandning innan jag går ut igen, hann göra änne en töntig quiz på facebook. Jag får alltid ett dåligt resultat. Och tar verkligen åt mig av de hårda orden som riktas mot mig....

Cruella De Vil

Du kommer inte bra överens med djur, eller människor heller för den delen. Du lever för pälsar, och kan råka illa ut pga det! Djur är inte så dumma som du tror psykopatjävel. du borde hålla dig borta från hundar för du hamnar bara i knipa!

Och ändå svarade jag att jag var älskvärd, eller mina vänner skulle beskriva mig som det. Men det räckte tydligen inte. Jag kan inte rå för att jag inte tycker om äckliga små djur. Eller tycker om och tycker om. Det är inte som att jag skulle köpa och  binda upp mig vid en hund frivilligt. Jag skulle kunna leka lite med grannarnas. På sin höjd. Ne  vet du, nu äre ut i solen, men med en t-shirt över bröster. Ingen cancer här inte!

        

Lika stygga och elaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0